selamat menjamu minda...

Image Hosting

Tuesday, May 12, 2009

Chapter 9

Assalamualaikum.. kali ini mungkin topik yang agak mementingkan diri sedikit. he3. . Pasal aku dah balik ke rumah.. di Kuching, Sarawak.. last balik. em.. raya tahun lepas.. Pergh. what can i say.. eventhough i'm a man.. but man do have sort of feelings too.. I'm not shy to say that i miss my family.. coz.. they are my family... aku, kalau balik ke kuching, mesti flight malam. why? the secret is.. permandangan di Kuching pada waktu malam dari atas memang superb.. tak percaya? try it yourself.. tiket ke Kuching pun murah sekarang ini.. He3..
Sorry.. for being selfish.. hope you all enjoy your holidays..

Image Hosting


Gelap tanpa bulan..
kabus penuh awan..
aku tak nampak bukan buta..
aku tak ingat bukan alpa..
kemudian..
satu persatu nampak cahaya..
tersusun indah di bawah sana..
seperti pelita di bulan ramadhan..
cahaya yg indah menerangi jalan..
terima kasih pada Mu..
Aku kembali lagi ke situ..

1 comment:

  1. menghirup udara yang mendewasakan anda..
    disana punya cerita dan citranya sendiri..
    sedutlah kedamaian disana sebelum pulang kemedan juang kembali... miahahahah!~

    ReplyDelete